Stadions Venner

Stadions Venner er en gruppe frivillige som hører inn under Molde Fotballklubbs organisasjon. De er en støttegruppe for Molde FK under arrangementene på Aker Stadion.

Med nesten 350 frivillige er Stadions Venner Norges største og trolig mest positive arrangementsgruppe.

Visjon

«Stadions Venner skal bidra til at Molde Fotballklubb skal være på toppnivå på fotballarrangement og andre arrangementer i regi av Molde Fotballklubb, samt styrke MFK's visjon - "Verdens beste klubb i Norge".

Molde Fotballklubb har blitt kåret til årets arrangør hele 6 ganger tidligere.  Dette er en sterk motivasjon for frivillige i støtteapparatet i «Stadions Venner» og ansatte, og er med på å bidra til at vi videreutvikler og forbedrer våre arrangementer.

Stadions Venner er inndelt i grupperinger etter arbeidsoppgaver, for eksempel media, arenaservice og MBC/VIP. Les om de forskjellige gruppene her.

Påmelding

Ønsker du å være frivillig på Aker Stadion, klikk på denne linken under og fyll ut søknadsskjema her!

Les mer her:

De frivillige gjør det mulig!

BO-magasinet

Stadions Venner er underlagt Arrangementssjef:

Per Lianes

47 92  37 40