Før kampen: Molde FK - Sandefjord Fotball

Endelig seriestart!

Søndag 11.mars er ventetiden endelig over, og Aker Stadion og Molde tar i mot Sandefjord til årets første seriekamp.

Kampen blåses i gang klokken 18.00, og værmeldingene er på vår side og melder +4 grader!

Molde

Moldes inngang på kampen er to strake seiere i sine to siste treningskamper. Først knuste de Dinamo Brest 4-1 på Marbella, før Ålesund ble slått 1-0 hjemme på Aker Stadion forrige lørdag.

Ellingsen scoret mot Sandefjord sist (foto: Per Tormod Nilsen)

Vårt forrige møte med Sandefjord endte 3-1 i september 2017. Thomas Amang og Martin Ellingsen scoret målene våre den gang, og Amang gjorde også hattrick mot Dinamo Brest i nevnte 4-1-seieren på Marbella.

Ole Gunnar Solskjær melder om at det bare er Martin Ellingsen som er uaktuell før denne kampen. Resten av stallen er klare for å sparke i gang årets utgave av Eliteserien.

Sånn gikk det sist vi møtte Sandefjord hjemme:
(saken fortsetter)

Sandefjord

Bortelaget kommer til Aker Stadion med generalprøven mot Odd friskt i minne. Den kampen tapte de 3-0.

Sandefjord ansatte i januar Magnus Powell som sin nye hovedtrener, og dette blir hans første virkelige test når det endelig skal spilles om poeng.

Her kan du kjøpe billett til årets første kamp!

- Første serierunde legger grunnlaget

Ole Gunnar Solskjær gleder seg til serien endelig sparkes i gang igjen, sjekk videoen nedenfor for å høre hva han tenker om årets seriestart.

PS: Vinn signert Molde-drakt ved å delta i vår Fantasy-liga