Stadions Venner

Stadions Venner er en gruppe frivillige som hører inn under Molde Fotballklubbs organisasjon. De er en støttegruppe for Molde FK under arrangementene på Aker Stadion.

Med nesten 400 frivillige er Stadions Venner Norges største og trolig mest positive arrangementgruppe.

Visjon

«Stadions Venner skal bidra til at Molde Fotballklubb skal være på toppnivå på fotballarrangement og andre arrangementer i regi av Molde Fotballklubb, samt styrke MFK's visjon - "Verdens beste klubb i Norge".

Molde Fotballklubb har blitt kåret til årets arrangør hele 5 ganger, senest i 2018. Dette er en sterk motivasjon for frivillige i støtteapparatet i «Stadions Venner» og ansatte, og er med på å bidra til at vi videreutvikler og forbedrer våre arrangementer.

Stadions Venner er inndelt i grupperinger etter arbeidsoppgaver, for eksempel media, arenaservice og MBC/VIP. Les om de forskjellige gruppene her.

Høsten 2018 ønsket Magnus og Mattias å sende en hilsen til Stadions Venner for at de bidrar med å glede alle som kommer på kamp!

Påmelding

Vi trenger deg! Bli med på laget!

Innlogging

Logg inn som bruker her

Stadions Venner er underlagt Arrangementsjef:

Per Lianes

47 92  37 40