Lyst til å spille fotball i Molde FK?

Har du lyst til å spille fotball i Molde FK Bredde?

Har du et barn som ønsker å begynne med fotball?

Du er hjertelig velkommen innom en trening i din årsklasse og prøve om dette er noe for deg!

Molde FK Bredde har et tilbud til gutter og jenter fra 5 år opp til senior og vi ønsker alle nye spillere velkommen!

Ta kontakt med oss på [email protected], fortell hvor gammel barnet ditt er så setter vi deg i kontakt med laget i deres aldersgruppe.

Treningstider for de yngste lagene:

Gutter født 2017: Lørdager kl 1000 i Akerhallen, Påmelding: [email protected]

Jenter født 2015/16/17: Onsdager kl 1630 på Råkhaugen og Lørdager kl 1000 på Langmyra, Påmelding: [email protected]

Andre lag sine treningstider finner du her.

Om du lurer på hva det betyr å være medlem av Molde FK Bredde kan du kikke innom siden som heter Ny i Molde FK.

Foreldreengasjement!

MFK bredde trenger som alle andre klubber at foreldre stiller opp som trenere og lagledere for at barna skal ha mulighet til å spille fotball! Trenere og lagledere får utstyrspakke fra Molde FK adidas, sesongkort på Akerstadion, fritak fra dugnader og billigere årsavgift. Alle trenere og lagledere får kursing gratis i regi av Molde FK. Som trener eller lagleder får du en unik mulighet til å bli tettere kjent med miljøet rundt barna dine som dere vil nyte godt av i mange år fremover.

Foto: Per Tormod Nilsen