Ny i Molde FK Bredde

Velkommen som spiller eller foresatt i Molde FK Bredde!

Klubbhåndboken - våre regler og retningslinjer

Som medlem i Molde FK har du sagt ja til å godta de lover og regler som gjelder i klubben. I klubbhåndboken finner du all informasjon du trenger om hvordan Molde FK Bredde fungerer. Klubbhåndboken finner du her.

Lurer du på noe - klikk deg inn på Klubbhåndboken og se om du finner svaret der.

Dugnader

Molde FK Bredde er en avdeling i Molde FK med et eget budsjett. Den største inntektsposten for Molde FK Bredde er driften av kioskene på Aker Stadion på kampdager. Som medlem av Molde FK forventes det at du forplikter deg til følgende dugnader:

Dugnader:​

• 3 kioskdugnader pr år, pr aktiv spiller – maks 6 i året​

Lagsdugnader:​

• Tribunerydding (betalt dugnad for laget) (13-17 år)​

Dugnad på turneringer i klubbens regi i stedet for påmeldingsavgift​.

Betalte, frivillige dugnader i regi av laget kommer utenom dette.

Kostnader

Som aktiv i Molde FK betaler du medlemskontingent, årsavgift og draktavgift.

• Alle spillere, trenere og lagledere MÅ være medlem av klubben. Dette står i lovene til Norges Idrettsforbund. Du er medlem i det du har betalt medlemskontingenten. Denne er blant annet også en forutsetning for å være dekket av fotballforsikringen.
  • Årsavgiften betales av alle aktive spillere og skal dekke utgifter som baner, dommere, lagsutstyr, turneringspåmeldinger osv.
  • ​Alle spillere i Molde FK kjøper sin egen drakt, som de igjen får til odel og eie. Drakten er tilnærmet lik fra a-lag og ned til femåringene. Spillerne får drakten til en redusert pris som fastsettes av breddestyret hvert år.

Oversikt over de gjeldende kostnadene finner du her.

Fakturaen får du tilsendt via vårt medlemssystem MinIdrett.

Har du betalingsproblemer har vi mange måter å løse dette på, les mer her.

Medlemsfordeler

• Rabatt på kjøp av treningstøy hos vår samarbeidspartner Sport1 Roseby
  • Alle spillere betaler kun kr 450 for et sesongkort på Aker Stadion. Send en e-post til [email protected] om du ønsker å bestille sesongkort.

Din kontaktperson

Hvert lag skal ha trenere og minst en lagleder. Har du spørsmål kan du ta kontakt med en av disse.

Trenerne har ansvar for aktivitetene under trening, og laglederne har ansvar for det administrative for laget. Det er trener/lagleder som har kontakt med administrasjonen i klubben.

Trygghet i Molde FK Bredde

Molde FK Bredde skal være et trygt sted for alle tilknyttet klubben. Skulle det allikevel skje noe har vi en egen "knapp" som forteller hvem du kan ta kontakt med og hvilke regler som gjelder.

TRYGGHETSKNAPPEN