Økonomisk støtte i Molde FK Bredde

Breddeavdelingen har opprettet et eget fond for å hindre utenforskap, samt skape inkludering, integrering og tilhørighet.

Økonomi skal ikke være et hinder for deltakelse i klubbens aktiviteter, og nå har MFK Bredde opprettet et eget fond for å sikre at alle klubbens medlemmer kan delta på like premisser.

Fondets midler skal være med å dekke:

• Medlemskontingent og treningsavgift.
  • Utstyr for å spille fotball hele året.
    • Herunder drakt, treningsklær, ullundertøy, fotballsko, leggskinn, strømper, hansker osv.
  • Deltakelse og transport på fotballskoler og transport til lagets cup- og seriekamper
    • Herunder transportkostnader og lommepenger.
  • Sesongkort på Aker Stadion.
  • Annen relevant kostnad for å være aktiv i Molde FK.

Lagleder på årgangen søker støtte via skjemaet her.

Tidligere har klubben benyttet seg av Kontantkassen i kommunen som har dekket utgifter opp til 2400,- per person. Den nye interne løsningen erstatter Kontantkassen og dekker utgifter opp til 5000,- per person. Dersom det er behov for støtte over 5000,- er det mulig å jobbe inn dette via dugnadsarbeid.

Spørsmål om ordningen kan sendes til breddeavdelingen.