Støtt ditt favoritt-breddelag!

Har du en datter, et barnebarn, en nabogutt eller en favoritt-nevø som spiller MFK? Gjennom Prosjekt Tilhørighet kan du støtte Molde FK Bredde og hans eller hennes lag direkte.

Ja! Jeg vil støtte MFK Bredde! Hvordan fungerer det?
Du støtter oss ved å kjøpe sesongkort på Aker Stadion, gi beskjed om at du vil støtte MFK Bredde og hvilket lag (f.eks. G2010) og så gå på kamp!
Kjøper du for eksempel et sesongkort på felt T Øvre, så koster det 2.050 kr. Om du bruker kortet 11 ganger eller mer i løpet av sesongen*, så vil hele denne summen minus mva. – kr 1.640 – betales ut til MFK Bredde.
Av disse går 50 % - kr 820 går direkte til laget og 50 % - kr 820 til Molde FK Bredde sitt arbeid i klubbens breddeavdeling.

Dette høres bra ut! Hva gjør jeg?

• Gå inn på herkommermolde.no (fornyelser av sesongkort er i gang, åpent salg av sesongkort starter i uke 50)
  • Kjøp dine sesongkort
  • Velg Molde FK Bredde i nedtrekksmenyen
  • Send en e-post til [email protected] med der du skriver «Jeg vil støtte MFK Bredde v/lag (f.eks. G2010) med mine kort gjennom Prosjekt Tilhørighet», skriv inn ditt navn og dine kortnummer.

Du kan også ringe Molde Fotballklubb på 71 20 25 00 og velge innvalg billett, så vil de kunne hjelpe deg med dette.

Du kan støtte både med kort kjøpt av privatpersoner og med kort kjøpt av bedrifter.