Forny sesongkortet nå!

Så enkelt fornyer du sesongkortet for neste år.

TRYKK PÅ BILDET UNDER FOR Å FORNYE SESONGKORTET:

Sesongkort2018_banner

SLIK FORNYER DU SESONGKORTET:

• Du må være registrert som bruker hos oss. Dersom du ikke har kjøpt billetter/sesongkort via nett tidligere, men ønsker å opprette en konto og knytte ditt / dine sesongkort til den kontoen, send en e-post til [email protected] med teksten ‘’Ny web-konto’’ i emnefeltet. Vi sørger da for at kortene blir knyttet til din nye web-konto, og sender deg info om pålogging og hvordan du betaler.
  • Logg deg inn med e-post (brukernavn) og passord.
  • Velg du om du ønsker automatisk fornyelse av sesongkortet.
  • Klikk deretter på Mine Bestillinger
  • Her listes dine reservasjoner opp. Klikk på linken, og du går da videre til betalingssiden
  • Legg inn betalingsinformasjon, og fullfør betalingen.
  • Betaling gjøres med kredittkort eller bankkort
  • FRIST FOR BETALING ER SØNDAG 03. DESEMBER KL.23:59
  • NB! Er ikke betaling foretatt innen fornyelsesfristen, vil plassen blir lagt ut for åpent salg sammen med de andre ledige plassene på stadion.

Har ikke mulighet til å fornye via Internett?

Har du ikke mulighet til å fornye ditt sesongkort via Internett, kan du fornye ved å:

• Komme innom billettboden på Aker Stadion, mellom kl.12:00-13:30, i perioden 15–17/11
  • Be om å få tilsendt faktura. Send mail til [email protected]

Prosjekt Tilhørighet

Husk å registrere kortet/kortene i Prosjekt Tilhørighet. Har du glemt det i år, så er det fortsatt mulig å gjøre det. Ønsker du å endre lag/forening i Prosjekt Tilhørighet, sender du en mail med navn, kortnummer og hvilken klubb du ønsker å støtte, til [email protected], eller du endrer det selv på din profil på www.moldefk.no
Mer info om Prosjekt Tilhørighet finner du her.
Årets sesongkort skal brukes også neste år. Derfor er det viktig at du tar vare på sesongkortene dine.

Takk for din støtte fra tribunen, og velkommen til en ny sesong på Aker Stadion!

sesongkortpriserfornyelse

stadionkartfornyelse

Barnepris til ungdom

Molde Fotballklubb ønsker å tilrettelegge for barnefamilier og unge å gå på kamp. Vi har derfor valgt å inkludere ungdom i barneprisen på 550,-, som betyr at vi har lik pris for barn fra 3 år til ungdom, til og med 17 år. Det skal være rimelig for familier og unge å gå på kamp på Aker Stadion!

Automatisk fornyelse

I fjor høst innførte vi muligheten for automatisk fornyelse av sesongkort. Mange har allerede valgt dette, og de vil få tilsendt e-faktura eller faktura i posten uten at de trenger å kontakte oss årlig for å fornye sitt kort. Sesongkortet vil da automatisk være klart for bruk også neste sesong. Ønsker du denne muligheten, men har ikke valgt dette enda, så kan du gjøre det ved å gå inn på din profil på billettsiden vår, eller sende e-post til [email protected]. Oppgi da kundenummeret som står på sesongkortet, og hvor mange kort dette gjelder.

Vi vil også komme med flere spennende nyheter for 2018. Ikke alt er på plass enda, men vi vil fortløpende informere om hvilke endringer / nyheter som vil gjelde for 2018.

Nysalg av sesongkort

Nysalg av sesongkort vil også starte fra 15.november, på de plasseringene som ikke har vært sesongkortinnehavere på i år.

Etter at perioden for fornyelse utløper søndag 3.desember, frigjøres alle sesongkort som ikke har blitt fornyet for åpent salg.

Fritt salg vil starte onsdag 6.desember kl.12.00.

Takk for at du er en viktig medspiller til Molde Fotballklubb!

Viktige datoer:

• 15/11: Fornyelse av sesongkort