Med Brunvoll i ryggen

Brunvoll fortsetter som gullpartner for Molde Fotballklubb, og vil ha sin logo på ryggen til MFK-spillerne i minst to år til.

Brunvoll har vært gullpartner for Molde Fotballklubb siden 2012 og har nå inngått en avtale som gjelder ut 2025.

Konsernsjef Kåre Øyvind Vassdal i Brunvoll er også trener til Gossens lag for gutter 11 år og 12 år. Han markerte den nye avtalen med å invitere «helgossing» Emil Breivik og «halvgossing» Magnus Wolff Eikrem til en trening i Aukra Arena. Besøker ble dokumentert i en egen video, som er vedlagt.

Det ble stor glede og voldsomt engasjement da MFK-kaptein Magnus Wolff Eikrem ledet økta.

- De hører ikke så godt etter når jeg leder treningene, ler konsernsjef og trener Vassdal.

Samfunnsansvar
Brunvoll sponser mange klubber og lag i hele regionen. En av begrunnelsene for å være samarbeidspartner med MFK er et tydelig samfunnsansvar og -engasjement både hos Brunvoll og MFK.

- MFK er en veldig veldreven klubb, med gode verdier og stort engasjement på mange områder. Samarbeidet gir oss dessuten en tydelig profilering av Brunvoll. Mange legger merke til det, ikke minst nasjonalt. Våre 540 medarbeidere er ellers stolte over å se Brunvoll-navnet på drakta til MFK, noe som også er verdifullt for oss, sier Vassdal.

Sterkt engasjement
Brunvoll er en lokal bedrift som opererer globalt og har meget høye ambisjoner.

- Deres suksess og måte å tenke på er noe vi lar oss inspirere av. Samfunnsengasjementet og støtten de gir er imponerende og betyr mye både for oss i MFK og for mange andre klubber og lag. Vi er stolte over at Brunvoll ønsker å fortsette samarbeidet med MFK, sier markedsdirektør, Per Eikrem i MFK.