Årets første treningskamp!

Gratis inngang når vi møter Hødd på Aker Stadion.

Lørdag 1. februar kl. 14.00 er det duket for årets første treningskamp når vi møter Hødd på Aker Staidion.

Det vil være gratis adgang til denne kampen og MFK Bredde stiller med en åpen kiosk på inngang 9. Dørene åpner kl. 13.30

Det vil være mulig å streame kampen på rbnett.no

Dagens dommere:
Roe Vidar Lien, Eirik Hylbakk Furu og Simon Sandvik

Stian Viken er på plass i «speakerbua» og sørger informasjon til vårt publikum.

Røde Kors/ambulanse vil også være på plass.

Dagens ballhentere vil være Averøy J12.

Laget var tilbake på Aker Stadion mandag formiddag.
Laget var tilbake på Aker Stadion, etter et treningsopphold i Pinatar.

Tidligere denne uken har MFK vært på treningsleir i Pinatar. Treningsoppholdet ble gjennomført uten treningskamper. I løpet av oppholdet ble John Kitolano hentet til klubben på lån!

Lørdagens kamp vil som sagt bli årets første treningskamp. Vil vil spille to kamper før det blir et nytt treningsopphold i Spania. Se hvordan sesongoppkjøringen blir her. Sesongoppkjøringen avsluttes med hjemmekamp mot Malmö før Eliteserien 2020 sparkes i gang på Intility!

Sesongoppkjøring 2020

Det vil også bli spillt treningskamper under treningsoppholdene i Marbella 10.-21. februar Mer info kommer om hvordan man kan følge kampene.

Sesongoppkjøring Marbella februar