– Jeg vil takke alle sammen som er glade i Molde!

Jeg har hatt 5 fantastiske år i Molde sammen med dere, oppturer og nedturer har det blitt, men vi har alltid stått samla.

Molde er en drømmeklubb for alle som har lyst til å bli gode i fotball! Men det beste med klubben er folka som jobber der! Jeg er evig takknemlig for alt dere har gjort for meg, og jeg håper dere fortsetter å gjøre samme jobben, for den blir verdsatt!

Så til fansen. Dere stiller opp på kamp i pøsende regn og heier på oss. Dere er utrolig stolte av å heie på Molde og det  merkes. Tusen takk til alle barn som kommer på kamp,  tusen takk til alle foreldre som ikke er så glad i  fotball men tar med barna på kamp.

Tusen takk Molde, uten dere hadde jeg ikke fått sjansen til å oppfylle drømmen min.

Mvh Capitano