Lanullva - ny samarbeidspartner

Molde FK har inngått samarbeidsavtale med Lanullva - der ull er strikket med luft & kjærlighet.

Lanullva er en ny samarbeidspartner med Molde Fotballklubb, vil være synlig på Aker Stadion med skiltreklame i TV-sone, og til stede på relasjonsbyggende arrangement.

Lanullva har inngått en avtale som bronsepartner, og Molde Fotballklubb er svært glade for å ha en fremadstormende lokal aktør med på laget.

Om Lanullva - strikket med luft & kjærlighet

Lanullva er en norsk merkevareleverandør som produserer myke og varme ullplagg av høy kvalitet i ren merinoull. Hver dag strikker Lanullva ullplagg med lidenskap og kjærlighet som gir velbehag til store og små.

I november 2006 ble Vinje Ullprodukter AS (i dag Vinje Ullvarefabrikk AS) etablert av Gunn Anne Vinje Lyngstad. Hun så det enorme potensialet i strikketeknikken som hennes mor, Brit Vinje Lyngstad utviklet.

Les mer om Lanullva på deres hjemmeside her

Vi ønsker Lanullva varmt velkommen!