Ny maskot

Vår kjære Tare får en venn her på Aker Stadion, men kompisens navn er det DU som bestemmer!

Vi i Molde Fotballklubb er stolte av å presentere vår nye maskot som i tillegg til Tare kommer til å være sammen med oss hver hjemmekamp på Aker Stadion.

Vi ønsker DIN hjelp til å bestemme navnet til vårt nye bekjentskap. Det beste navneforslaget premieres med et sesongkort her på Aker Stadion.

Konkurransen er som følger: Ved å kommentere i kommentarfeltet enten under denne saken, på Facebooksida vår eller ved å sende oss en mail på [email protected], er du med i trekningen av et sesongkort. Konkurransen er i gang, og fristen for å sende inn forslag er søndag 25.februar.

De tre beste forslagene går til finalerunden, der du blir med og stemmer på Facebooksiden vår.

Merk mailen med "navneforslag".

Lykke til!

skygge_maskot_molde