Haugen klar for Molde FK

Administrerende direktør i Molde FK, Øystein Neerland, bekrefter at Kristoffer Haugen (23 år) er klar for Molde FK.

Venstrebacken fra Stavanger har signert en 3-årsavtale med Molde FK og vil være på plass i Molde når laget starter sesongen. Han har spilt 125 kamper for Viking (Eliteserien og NM) og har flere kamper for aldersbestemte landslag. Han ser frem til å jobbe under Solskjær, og muligheten for å få spille i Europa.

- Jeg gleder meg til å spille for en av de største klubbene i Norge

Manager i Molde FK, Ole Gunnar Solskjær, gleder seg til å se Kristoffer i MFK-drakta:

- Kristoffer er blitt en erfaren spiller på norsk toppnivå til tross for sin unge alder. En veldig spennende spiller som utfyller stallen vi har. Nå har vi god konkurranse på de fleste plasser. Fantastisk venstrefot og gode ferdigheter med ball og er veldig godt fysisk rustet. Gleder meg til å hjelpe Kristoffer videre i karrieren og se han i våre blå drakter.

Vi ønsker Kristoffer Haugen velkommen til Molde FK!

KRISTOFFER HAUGEN

• Fra: Stavanger