Etzaz tilbake i Molde FK

Etzaz Hussain (24 år) har signert ny kontrakt med Molde FK.

Adm.direktør i Molde FK, Øystein Neerland, bekrefter at midtbanespilleren Etzaz Hussain er klar for Molde FK.

Etzaz har trent med Molde FK over en lengre periode, og ble med laget på treningsleir i Dubai. Nå har han signert en ny avtale med Molde FK, og manager i Molde FK, Ole Gunnar Solskjær, legger ikke skjul på at han har ønsket seg midtbanespilleren tilbake:

- Etzaz er en vinner og vinnere trenger vi her. Han var med i 2012, 2013, The Double i 2014, han var med på Europa Cup i 2015. Etzaz er en ledertype som vi trenger. (…) Han passer veldig godt til oss, han er en kreativ og løpssterk spiller, han har en fantastisk mentalitet og god teknikk. At han vil komme tilbake hit hvor han har spilt den beste fotballen i sitt liv, det er kjekt for oss.

Jeg får prøve å «ta en Daniel» da!

— Etzaz Hussain om antall kamper det kan bli
Ole Gunnar Solskjær hentet den talentfulle midtbanespilleren til Molde FK sommeren 2012, og Etzaz spilte 119 obligatoriske kamper for klubben frem til kontrakten gikk ut etter sesongen 2015. I januar 2016 gikk Etzaz til Sivasspor i Tyrkia og fikk åtte kamper for klubben. Nå gleder han seg til å spille kamper for Molde FK igjen:

- Jeg kjenner klubben godt og har mange gode opplevelser herifra, så jeg håper å få enda flere gode opplevelser her. (…) Vi gjorde det ganske bra sist gang jeg var her, så jeg håper vi kan komme oss tilbake til dit vi var.

Vi ønsker Etzaz velkommen tilbake til Molde FK!