Årets første Fanzone

Før kampen mot Lillestrøm arrangerer vi årets første Fanzone!

I anledning jubileumskampen mot Lillestrøm arrangerer vi årets første Fanzone.

I tillegg til kaffe, kaker, brus, pizza og alt som hører med en god Fanzone, vil Ole Gunnar Solskjær komme innom, det vil være live-musikk fra scenen, det vil bli underholdning fra norges beste trikser, og mye annet sprell!

Det er meldt fantastisk vær, og vi gleder oss til å ha mye folk som koser seg i oppladningen til kamp.

Program

- Scene med livemusikk (Frank og Tolle med band, Henning Stranden, Silje Hagen, Trond Slyngstadli).

- Ole Gunnar Solskjær kommer kl 17.00 for å gi siste oppdateringer før kampen fra scena.

- Fem ganger verdensmester, tidligere norges-og europamester i freestyle fotball, Tobias Brandal Busæt fra MOT kommer for å ha trikseshow.

Han vil også være til stede og vise triks til barn og unge som ønsker å lære litt i ballbingen når han er ferdig med showet, samt at han har trikseshow i pausen inne på stadion.

- Det er gratis kake fra Bakehuset, kaffe og brus fra Oskar Sylte som en del av jubileumsfeiringen i FANZONE

- Ansiktsmaling og engangstatoveringer i FANZONE før kamp, og på inngangen til KIDZONE

- Maskotene Molle og Tare vil være til stede i FANZONE

- Dagens kampsponsor Harald Hustad er til stede med biler

- Leker og aktiviteter fra LAKTAT

- Ballbinge

- Fotballdart fra ISTAD FIBER

- Salg av Pizza fra Pizzabakeren

- Salg av supporterutstyr

Inne på stadion står det flagg på samtlige stoler som publikum kan bruke til å heie laget frem.

Vi ønsker alle velkommen til å feire 20 års jubileumet til Aker Stadion, og håper alle som er glade i Molde Fotballklubb tar turen for å være med på feiringen, og å heie laget frem mot 3 nye poeng!