Finn de beste plassene til jazzkampen!

Her er de beste ledige plassene i årets jazzkamp!

Søndag 16.juli kl.18.00 tar vi imot Strømsgodset på Aker Stadion. Det er årets jazzkamp, og også siste hjemmekamp før vi møter Rosenborg 12. august. Vi har nesten bikket 7000 solgte billetter, men vi har selvsagt plass til mange flere!

Det var en fantastisk innsats både på og utenfor banen i forrige seier mot AaFK på bortebane. Stor takk til alle med blått hjerte, dere ga virkelig guttene den støtten de fortjente. Nå er vi virkelig med i den enden av tabellen vi skal være, og vi gleder oss til hjemmekampen mot Strømsgodset! Det er mulig å sikre seg noen gode plasser til denne kampen, her er noen forslag:

SBM-langside (nord):

Mange gode seter ledig på de øvre feltene B og H (unummererte). Her koster det 200,- for voksne og 100,- for barn.

ISTAD-kortside (øst):

På øvre felt J har man god oversikt over stadion. Her koster det 160,- for voksne og kun 50,-for barn.

XL-BYGG langside (sør):

Både på de øvre og nedre feltene på sjøsiden av stadion har noen gode plasser igjen, spesielt på feltene M og R. Her er prisen 270,- for voksne og 100,- for barn.

Oskar Sylte-kortside (inngang 13, vest):

Ved inngang 13 (felt U-nedre) kan du heie frem laget til nye seire sammen med supporterklubben Tornekrattet. Prisene er 120,- for voksne og 50,- for barn.

Velg din favorittplass her!

Før kampen har vi som vanlig FanZone med aktiviteter for store og små på østsiden av stadion. Her kan man sikre seg pizza og brus før kampen, og vi selger supporterutstyr fra vår salgsbod. Vi har fått inn et nytt MFK-skjerf, stikk gjerne innom og sjekk det ut! FanZone åpner to timer før kamp, altså fra kl.16.00.

Bli med på tabellklatringen du også, fotball er best på stadion!

Kampbilletter kan også kjøpes på Sport1 Molde/Vestnes, MIX i Storgata eller i billettboden som åpner 1,5 time før avspark.