MFK-cup 2018

Vi har gleden av å invitere til MFK Cup 21. Mai 2018

Molde Fotballklubb’s breddeavdeling arrangerer MFK-cup på Aker Stadion Mandag 21. Mai 2018

Turneringen er for barn fra 5 til 11 år, dvs født i 2007-2013.  Gutter og jenter fra 10 og 11 år spiller 7'er fotball, 8 og 9 år spiller 5’er fotball og de under 8 år spiller 3'er fotball med vegger.

Alle kampene spilles på kunstgress på Aker Stadion. Se forøvrig mer info under arkfane "Om turneringen"

KLIKK HER FOR PÅMELDING Påmeldingsfrist 30. april

Påmeldingen er ikke endelig før betaling er mottatt. Faktura finner du ved påmelding. Ved stor påmelding kan det hende vi må sette begrensinger på antall lag. Her gjelder først til mølla!

Påmeldingsavgift : kr 1000,- for deltakende lag fra og med 8 år og kr 800,- for deltakende lag til og med 7 år

Betales til ihht til faktura som genereres ved påmelding. Husk å bruk KID-nummer!

For spørsmål ta kontakt med:  Administrativ leder / turneringsleder Marianne Misund Mob: 993 67 673 [email protected]

Vi håper at mange lag vil være med på årets utgave av MFK-cup. Fint om invitasjonen blir distribuert til andre lag i din klubb!

NB! Foreldre/forestatte vil bli henvist til tribunene under turneringen. KUN lagledere og trenere vil ha tilgang til gressmatta.

Kiosker tilgjengelig under hele arrangemnetet. MFK Bredde er EAT MOVE SLEEP Ambassadør. Arrangementet er ikke et EMS arrangement men vårt vareutvalg vil bære preg av at vi ønsker å formidle et viktig budskap til alle våre deltakere. Det vil derfor være et godt utvalg av sunne og gode matvarer i våre kiosker.

KLASSEINNDELING

GUTTER OG JENTER  født 2007 (11 år)

GUTTER OG JENTER født 2008 (10 år)

GUTTER OG JENTER født 2009 (9 år)

GUTTER OG JENTER født 2010 (8 år)

GUTTER OG JENTER født 2011 (7 år)

*GUTTER OG JENTER født 2012-2013 (5-6 år)

*Spillere i klassen 5-6 år vil fortrinnsvis spille mot jevnaldrende motstander, men klassene kan bli slått sammen dersom det ikke blir tilstrekkelig med påmeldte lag til å danne egen gruppe.

Avhengig av påmelding, kan det bli aktuelt å slå sammen andre klasser.

SPILLEPLAN

-Puljer på 4-6 lag.

-Spilletid 3'er og 5'er: 1 x 17 minutter uten pause.

-Spilletid 7'er: 1 x 25 minutter uten pause

- Alle lag spiller minimum 3 kamper.

SPILLEREGLER

NFFs reglement

· Antall spillere på hvert lag: 6 utespillere + 1 keeper (7'er), 4 utespillere + 1 keeper (5`er), 3 utespillere (3’er)

· Vedrørende antall reserver henvises til kretsens regler.

· Kretsens dispensasjonsregler gjelder.

· Arrangøren stiller med dommer til hver av kampene

PREMIERING

Etter retningslinjer fra Norges Fotballforbund (NFF) kåres det ikke vinnere i disse klassene. Alle deltakere blir likt premiert. Premieutdeling skjer rett etter lagets siste kamp.

Det vil bli salg av kaffe, vafler, frukt og øvrige forfriskninger i fra våre kiosker på Aker Stadion.

KONTAKTINFO

Turneringens adresse er:

MOLDE FOTBALLKLUBB

Breddeavdelingen

Julsundvegen 14

6412 Molde

Administrativ leder / Turneringsleder Marianne Misund Mob: 993 6 7673 [email protected]

FORELDREVETTREGLER - FAIR PLAY REGLER:

Deres interesse og engasjement er den beste garanti for at spilleren fortsetter lenge som aktiv. Det er viktig at også dere bidrar til trivsel og fair play i fotballmiljøene!

Ta ansvaret og tenk over følgende:

· Din interesse og oppfølging er sentral for barn og unge – møt frem til kamp og trening

· Likeverd, aksept og inkludering bør gjelde alle i fotballmiljøet

· Verdsett opplevelse, god oppførsel og lagånd høyt

· Respekter trenerens bruk av spillere - ikke kritiser hans/hennes avgjørelser

· Dommeren prøver også å gjøre sitt beste - ikke kritiser hans/hennes avgjørelser

· Resultatet skal ikke stå i sentrum-spillernes trygghet og mestringsfølelse er det som gir trivsel

· Gi oppmuntring til alle spillerne - ikke bare dine kjente

· Stimuler til deltakelse - uten noen form for press

· Ta gjerne initiativ til å bidra på foreldremøter for å avklare holdninger og ambisjoner

· Respekter arbeidet klubben gjør