MFK KnøtteCup 2020

Vi har gleden av å invitere til MFK KnøtteCup 2020

Molde Fotballklubb Breddeavdeling arrangerer MFK KnøtteCup i Akerhallen.

Turneringen er for barn fra 5 til 7 år, dvs født i 2013-2015. Lagene spiller  3'er fotball med vegger.

Alle kampene spilles i Akerhallen

TID: 19. september 2020
STED: Akerhallen
ALDER: 2013-2015 (5-7 år)
PÅMELDINGSAVGIFT 5-7 ÅR: 500 kr

Meld på lag her!

Påmeldingen er ikke endelig før betaling er mottatt. Det er begrenset antall plasser, så de som melder seg på først blir prioritert.

KLASSEINNDELING

GUTTER / JENTER født 2013 (7 år) - 3'er

MIKSKLASSE FOR GUTTER OG JENTER født 2014 (6 år) - 3'er

MIKSKLASSE FOR GUTTER OG JENTER født 2015 (5 år) - 3'er

Klassene kan bli slått sammen dersom det ikke blir tilstrekkelig med påmeldte lag til å danne egen gruppe.

SPILLEPLAN

• Alle lag spiller minimum 3 kamper.
  • Kampene blir minimum 15 minutter

SPILLEREGLER

MFK Cup følger NFFs reglement.

• Antall spillere på hvert lag: 3 utespillere
  • Vedrørende antall reserver henvises til kretsens regler
  • Kretsens dispensasjonsregler gjelder
  • Arrangøren stiller med dommer til alle kampene

PREMIERING

Etter retningslinjer fra Norges Fotballforbund (NFF) kåres det ikke vinnere i disse klassene. Alle deltakere blir likt premiert. Premieutdeling skjer rett etter lagets siste kamp.

PUBLIKUM

På grunn av restriksjoner i forbindelse med covid19 har vi kun lov til å ha maks 200 spillere og publikummere til stede under arrangementet. Vi er også pliktig å registrere navn og mobilnummer på alle som er tilstede.

• Alle spillere, trenere, lagledere og foresatte skal registreres senest 18. september.
  • Laget får ha maks 8 spillere og 3 trenere/lagledere.
  • Hver spiller får kun ha med EN foresatt.
  • Trenere og lagledere vil få en akkreditering som gir adgang til spilleflaten.
  • Publikum vil måtte oppholde seg i publikumssonen og slipper ikke inn på spilleflaten.

Lagleder for laget er ansvarlig for at alle spillere, støtteapparat og publikum tilknyttet laget registreres. Laget blir kontaktet med informasjon om hvordan dette gjøres.

Det vil bli kiosk i Akerhallen. MFK Bredde er EAT MOVE SLEEP Ambassadør og det vil derfor være et godt utvalg av sunne og gode matvarer i våre kiosker.

ANDRE RETNINGSLINJER

TRE HOVEDPRINSIPPER:

• Syke personer skal holde seg hjemme
  • God hånd- og hostehygiene og forsterket renhold
  • Holde minst en meters avstand og redusere kontakt mellom personer utenfor kampen også på innbytterbenken og ved reise til og fra.

For lagene:

• Lagene er ansvarlige for å forholde seg til de oppmerkede sonene
  • Publikum oppholder seg på publikumsonene. Kun personer med akkreditering kan være inne på banen.
  • Oppvarmning for innbyttere kan foregå i de oppmerkede innbyttersonene.
  • Nye lag eller personer tilhørende disse skal ikke komme inn på banen, før tidligere lag har forlatt banen.
  • Fair play hilsen gjennomføres uten håndtrykk.
  • Lagene skal ankomme hallen ferdig skiftet. Det vil ikke være garderober tilgjengelig i hallen.

For spørsmål, send en e-post til [email protected]