Eat Move Sleep Molde 2021

Velkommen til Eat Move Sleep turnering arrangert av Molde Fotballklubb!

Vi har gleden av å invitere dere til Eat Move Sleep Molde 2021! Vi håper vi til høsten igjen kan arrangere denne fotballturneringen, men vi følger selvfølgelig alle anbefalinger rundt situasjonen med covid19.

Vi håper det blir mange flotte fotballkamper, flott fotballstemning og god sunn mat i våre utsalgsteder. I tillegg vil vi invitere alle dere inn i en liten miniverden av temaene EAT MOVE SLEEP! Det blir spennende aktiviteter for både store og små.

Flotte premier til alle deltakerne!

TID: 18. og 19. september*.
STED: Akerhallen og Årølia
ALDERSTRINN: 2009-2016 (5-12 år)
PÅMELDINGSAVGIFT 5-7 ÅR: 800 kr
PÅMELDINGSAVGIFT 8-12 ÅR: 1000 kr
PÅMELDINGSFRIST: 4. september (Enkelte klasser kan fylles opp før fristen er gått ut).

MELD PÅ DITT LAG HER!

Molde FK Bredde arrangerer EatMoveSleep Molde i Akerhallen og Årølia.

Turneringen er for barn fra 5 til 12 år, dvs født i 2009-2016.

NB! Klassene 2009-2011 og G2012 er dessverre avlyst pga restriksjoner på gjennomføring av arrangement. Les mer her.

5-7 år:
Gutter og jenter t.o.m. 7 år spiller 3'er fotball ihht NFF Nordmøre og Romsdal sine spilleregler.
For spillere født 2015 og 2016 er det satt opp miksklasser.
Kampene består av 1 omg på 15 minutter.
Påmeldingsavgift kr 800,-

8-9 år:
Gutter og jenter 8-9 år spiller 5’er fotball
Kampene består av 1 omg på 20 minutter
Påmeldingsavgift kr 1000,-

10-12 år - avlyst

Kampene spilles inne i Akerhallen.

Det er forventet stor pågang og vi setter en grense på maks antall lag i turneringen. Her blir det første mann til mølla!

Alle lag spiller ferdig sine kamper samme dag. Det er ikke mulig å legge inn ønske om hvilken dag ditt lag skal spille kamper.

COVID19
Vi har satt betalingsfrist for påmeldingsavgifter til september for å være fleksible ift situasjonen rundt covid19. Vi følger de råd som FHI, NFF og myndighetene gir på tidspunktet for turneringen. Dersom turneringen må avlyses pga covid19 vil lagene får refundert betalte avgifter.

For spørsmål, send en e-post til [email protected]

Viktige linker:

Turneringsreglement

* Turneringen var opprinnelig satt opp helgen 25.-26. september, men ble flyttet pga endringer i spilleplanen til Molde FK i eliteserien.