Nytt klubbdommerkurs i mai

Molde FK arrangerer klubbdommerkurs for klubbens medlemmer i mai.

Å være dommer er sosialt og en fin måte å tjene noen kroner på hobbyen sin.

Kurset arrangeres tirsdag 3. mai klokken 18-20 i restauranten på Aker Stadion, inng. 9.

Hva er en klubbdommer?

Grunnmuren i dommerpyramiden, og første del av dommerutdanningen er klubbdommerkurset. Etter kurset kan du dømme aldersbestemte kamper (3er, 5er og 7er) i Molde FK. Som klubbdommer blir man skolert og fulgt opp av en dommeransvarlig i klubben.

Hvem er kurset for?

Målgruppen er medlemmer i klubbene som ikke har erfaring med dømming fra tidligere. Du bør ha fylt 13 år. Klubbdommerkurs er kombinert et e-læringskurs som du tar på forhånd og så en samling en kveld.

Meld deg på kurset her.

Påmeldingsfrist 1. mai. Kurset er gratis.

Alle som tar kurset i mai inviteres til å dømme på MFK Cup på Aker Stadion 5. og 6. juni. I tillegg kan du starte å ta dommeroppdrag for aldersbestemte lag i Molde FK.

E-læring

Alle som melder seg på kurset skal gå igjennom en e-læring før kurskvelden. E-læringsmodulen finner du her, og den kan du gå igjennom allerede nå. Du logger inn med samme id som på MinIdrett.

Har du spørsmål, send en e-post til [email protected] eller ta kontakt med dommeransvarlig i klubben.