Ny administrativ leder

Molde FK Bredde har ansatt ny administrativ leder.

Sindre Østebø Mæland er 30 år og kommer fra jobben som administrasjonskoordinator i Storhamar Fotball. 1. mars starter han i jobben som administrativ leder i breddeavdelingen. Han tar over etter Tove Berget som går over i en annen rolle i klubben på nyåret.

"Jeg søkte på jobben fordi den virker veldig spennende. Breddeidretten er noe jeg brenner for, og jeg er veldig klar for å være med på å videreutvikle klubben. Jeg forventer en variert arbeidshverdag som går i et høyt tempo, og jeg har fått et godt inntrykk av mine fremtidige kolleger. Dette gleder jeg meg til!" sier Sindre om hvorfor han søkte jobben i Molde FK.

Sindre har studert jus og administrasjon ved Høgskolen i Molde og Sports Management på Lillehammer. Han har erfaring fra blant andre Skeid og Storhamar Fotball.

"Sindre var en av de som vi fikk godt inntrykk av tidlig i prosessen og etter flere samtaler med han (og hans referanser) var vi sikker på at Sindre var den kandidaten vi var ute etter," sier styreleder i Breddeavdelingen, Birnir Egilsson. "Sindre er motivert, han har god og riktig erfaring fra sin tid i Storhamar fotball og andre klubber. Sindre har gode personlige egenskaper og er en relasjonsbygger, han deler samme holdninger og verdier vi har i MFK Bredde. Dette sammen med hans formelle og uformelle kompetanse kommer til å bli viktig for vårt arbeid fremover. Vi ønsker Sindre velkommen og ønsker ham lykke til i sin nye stilling!" avslutter Birnir.

Molde FK ønsker Sindre velkommen til klubben!