Klubbdommerkurs

Molde FK arrangerer gratis klubbdommerkurs for spillere som ønsker å dømme for Molde FK.

Klubbdommerkurset er det det første steget i «dommerpyramiden,» og kan tas fra det året en fyller 13 år. Som klubbdommer kan du dømme kamper i egen klubb (treer, femmer og sjuer). Alle som gjennomfører kurset inviteres til å dømme på breddeavdelingens turneringer. Dømming på turneringer og seriekamper er betalte oppdrag.

Kurset arrangeres onsdag 7. april kl 18.00 på det nye Idrettens Hus. Kurset har en varighet på cirka tre timer og det er maks plass til 17 deltakere.

Meld deg på kurset her.

Alle dommerne får utdelt dommervest og dommerfløyte etter endt kurs.

Kursholdere er Bjørn Myklebust og Roger Hagbø fra Molde FK.

Molde FK følger de til enhver tid gjeldende regler for smittevern. Det blir faste plasser for kursdeltakerne og mulighet til å holde god avstand.