Full utbetaling fra Prosjekt Tilhørighet!

Prosjekt Tilhørighet er en viktig inntektskilde både for Molde FK Bredde og for mange av våre lag. I 2020 fikk Molde FK Bredde utbetalt over 550.000 kroner fra Prosjekt Tilhørighet, og ca 100.000 ble utbetalt direkte til lagene som hadde solgt sesongkort til inntekt for sitt lag.

Sesongen 2020 har til nå vært unntaktstilstand og når eliteserien starter opp med sine kamper 16. juni, blir det uten publikum på tribunen. Vi har lenge vært usikre på hva dette betyr for Prosjekt Tilhørighet. Det betyr mye for mange å miste inntektene fra Prosjekt Tilhørighet.

Kjell Inge Røkke og hans selskap TRG står bak Prosjekt Tilhørighet, og de forstår hva dette betyr for klubbene i regionen. I dag er det lagt ut følgende informasjon fra Prosjekt Tilhørighet: "Mer enn noen gang er det viktig at vi forteller betydningen av Prosjekt Tilhørighet for mange lag og foreninger i regionen vår. Vi er opptatt av at situasjonen skal prege dere medlemmer i Prosjekt Tilhørighet minst mulig. I sesongen 2020 vil vi, uansett bruk av sesongkort, gi full utbetaling av alle solgte sesongkort til dere lag og foreninger. Dette forutsetter at de som har kjøpt sesongkort ikke ber om refusjon".

Dette er fantastiske nyheter for Molde FK Bredde og dette er med å sikre et godt tilbud til alle breddespillere i Molde FK også i tiden som kommer.

Takk til Prosjekt Tilhørighet!