J15/16

Beste klubb på Norway Cup!

Hele ungdomsavdelingen i bredden dro til Oslo i forrige uke for å delta på Norway Cup. Det resulterte i flere pokaler.

I gruppespillet var det variert motstand lagene våre møtte. Noen fikk tøffe grupper, mens andre fikk litt mindre motstand. Ti av tolv lag gikk videre til A-sluttspill, mens to av våre lag gikk til B-sluttspill. Jenter 15-16 gikk helt til finalen i A-sluttspillet, og tok med seg sølv hjem etter å ha blitt slått av Sykkylven. Jenter 13/14 og Jenter 17 gikk også langt i A-sluttspillet, og endte til slutt på fjerdeplass etter å ha tapt bronsefinalene.

I år ble vi kåret til den beste fotballklubben under Norway Cup. Alle våre lags resultater har spilt inn når det kommer til kåringen av beste klubb, men spesielt jentelagene våre hadde gode resultater i år. Det gjorde at vi også vant beste jenteklubb under turneringen, og en vandrepokal etter Rolf Hofmos minne.

Vi er imponert over den innsatsen spillerne våre viste i kampene sine. Finaler eller 64-delsfinale B-sluttspillet hadde lite å si, våre spillere ga jernet uansett motstand og resultat. Vi håper at alle våre spillere sitter igjen med mange gode opplevelser, både på og utenfor banen. En stor takk rettes til våre trenere og lagledere som fortsetter å gjøre en god jobb, og takk til familie og venner som stilte opp som tilskuere i varierende vær.

Våre lag på Norway Cup

• Gutter 13 (to lag), 14, 15, 16, 17, 19