Støtt breddeavdelingen når du kjøper sesongkort!

Om du kjøper sesongkort på Aker Stadion, kan du støtte breddeavdelingen til Molde FK med samme sum - helt gratis!

Du kan til og med øremerke halvparten av pengene til det breddelaget du ønsker. Har du en datter, et barnebarn eller et tantebarn i bredde - gi pengene til det laget!

Det er Kjell Inge Røkkes private selskap TRG som gjør dette mulig gjennom Prosjekt Tilhørighet. TRG støtter laget i ditt hjerte med samme sum som du betaler for sesongkortet. Du får derfor i pose og sekk - sesongkort på Aker Stadion og støtte til ditt lag!

Slik gjør du det:

• Gå inn på herkommermolde.no
  • Kjøp dine sesongkort
  • Velg Molde Fotballklubb - Bredde og utvikling når du får spørsmål om hvem du ønsker å støtte gjennom Prosjekt Tilhørighet
  • Send en e-post til [email protected] der du skriver hvilket breddelag du ønsker å støtte (for eksempel Jenter født 2010 eller Gutter16).

Du kan også ringe Molde Fotballklubb på 71 20 25 00 og få hjelp til dette.

Husk at også bedrifter kan støtte ditt lag med sesongkortene i sponsoravtalen- be de sende mail til [email protected] og fortelle at de ønsker å støtte Molde FK Bredde!

Har du allerede kjøpt sesongkort, kan du allikevel gi verdien av sesongkortet til laget i ditt hjerte. Ta kontakt med Molde FK på [email protected] eller 71 20 25 00.

Les mer om Prosjekt Tilhørighet her.

Takk for din støtte!