62 spillere på rekrutteringsdag

Torsdag arrangerte Molde FK Bredde rekrutteringsdag for nye fotballspillere sammen med SK Træff og SK Rival.

Det er første gang byklubbene gikk sammen om å arrangere en felles rekrutteringsdag for nye forballspillere født 2013-2015.

Totalt 62 nye fotballspillere fra alle barneskolene i byen deltok på arrangementet.

Rival var vertskap for årets rekrutteringsdag på kunstgressbanen på Årølia. I tillegg deltok instruktører og andre fra Træff og MFK.

Barn som går på Nordbyen og Langmyra skoler sokner til Molde FK, og 36 av de oppmøte vil få et tilbud i Molde FK Bredde. Disse spillerne er nå kontaktet av Molde FK for mer informasjon om tilbudet.

Vet du om en jente eller gutt som har lyst til å spille fotball, er det ikke for seint. Ta kontakt med Molde FK på [email protected] så blir du satt i kontakt med riktig treningsgruppe. Molde FK har et tilbud for spillere fra 5 år til senior.

(Spillere som hører til Kvam og Sellanrå skole får et tilbud i SK Træff og de som går på Kviltorp skole hører til SK Rival, så de kan ta kontakt med disse klubbene).