Vikomar AS fortsetter som Bronsepartner i 2021

Molde fotballklubb fortsetter samarbeidet med Vikomar AS.

Vikomar AS er en av regionens største sjømatbedrifter, og ligger i Harøysund/Bud i Hustadvika. Bedriften tar imot 55.000 tonn sild og makrell årlig som blir eksportert til markeder over hele verden.

Samarbeidet med Molde Fotballklubb inkluderer flott profilering på Aker Stadion og faste plasser med hospitality på kampdag. Dette er et flott tilbud for ansatte og kunder.  Under makrellsesongen er kunder fra land som Japan blant gjestene på kampdag. Vikomar har bidratt til at Molde Fotballklubb har fått ivrige supportere over hele verden!

Artboard 1

Daglig leder Kristoffer Reiten er alltid på plass når MFK har hjemmekamp og er en av de som høres best når vi scorer! Samarbeidet mellom Vikomar og MFK får ekstra oppmerksomhet når MFK spiller Europacup mot lag fra et land der Vikomar har kunder.

Daglig leder Kristoffer Reiten

- Vi i Vikomar er stolt over å ha Norges beste fotballag her i Romsdal og å kunne være med som støttespiller. Det er artig når en telefonsamtale til Tokyo starter med spørsmål om hvordan det går med Molde.

Så håper vi at vi kan samles på stadion i kommende sesong og at så mange romsdalinger som mulig vet å verdsette laget og får ta del i samholdet og stemningen det er med Molde på Aker.

Går sjeldent skuffet hjem.

Molde Fotballklubb er stolt over å ha Vikomar på lag som en av våre samarbeidspartnere fra sjømatbransjen, og ser fram til et godt og aktivt samarbeid i 2021.

Les mer om Vikomar her:  www.vikomar.no