Vinn disse premiene!

Vi trekker ut flotte premier blant alle de som har kjøpt, eller kjøper sesongkort før seriestart!

Seriestarten nærmer seg med stormskritt. 9.mai er første seriekamp for året, når KBK gjester Aker Stadion. Vi gleder oss sammen med dere til å komme i gang med Eliteserien igjen!

Molde Fotballklubb ønsker å takke verdens beste supportere, som stod trofast ved laget i fjor, hvor hele 98,8% valgte å beholde sesongkortene sine. Tusen takk for at dere er viktige medspillere for Molde Fotballklubb!

Ved sesongstart kan vi slippe inn samme antall som i fjor, med 600 på tribunen. Etter hvert som vi kommer lengre med vaksineringen håper vi at vi kan øke antallet utover sommeren.

Nå ønsker vi å gi noe tilbake til dere som har kjøpt, eller kjøper sesongkort, og støttet opp om laget, ved å ha en trekning av flotte premier når vi kommer til sesongstart. Det er viktig at vi kan bruke byen og støtte opp om lokal handel, og derfor har vi sammen med gode samarbeidspartnere fått til premier som støtter opp lokalt:

Av vår generalsponsor Sparebanken Møre har vi fått 15 gavekort pålydende kr.1000,-. Dette er gavekort som kan benyttes i Molde Sentrum.

Classic Norway Hotels bidrar med hele 200 gavekort pålydende kr.750,- som kan benyttes i forbindelse med overnatting på Classic Norway sine hotell i år. (Gjelder ikke mat og drikke)

Disse gavekortene blir trukket blant alle private sesongkortholdere ved seriestart.

I tillegg trekker vi ut vinnere av spillerdraktene som ble brukt av spillerne i Europa League-eventyret i vinter, samt 10 av våre nye hjemmedrakter for 2021 i Eliteserien.

Det er fortsatt mange gode sesongkortplasser ledig, både på nummererte og unummererte plasser: https://ticketco.events/.../events/117942/seating_arrangemen

Vi ønsker dere hjertelig velkommen på kamp i 2021-sesongen!