Vi skal underholde

Ole Gunnar Solskjær før årets første hjemmekamp i Eliteserien.

I morgen, onsdag 5.april kl.19.00 spiller vi årets første hjemmekamp på Aker Stadion. Jubileumsklubben Lillestrøm kommer på besøk, et lag som er kjent for å aldri gi opp.

Manager i Molde FK, Ole Gunnar Solskjær, sier han er svært fornøyd med starten på sesongen, og håper laget får mye støtte i morgen:

- Vi er på hjemmebane. Vi har den 12.mann og publikum bak oss. Vi har et kunstgress som kanskje ikke Lillestrøm er så vant til. Ballen skal gå fort og vi skal underholde, for det betyr noe på hjemmebane det; å få den entusiasmen rundt det her igjen. Nå er vi i gang, ny sesong, vi er veldig optimistisk og vi håper publikum møter opp og er like optimistisk som oss og at vi forsvarer de forventningene de har.