Vi savner våre supportere

Molde Fotballklubb er ikke det samme uten supportere. Klubben, stadion, spillerne og trenere savner dere. Vi håper at vi snart får se og høre enda flere av dere på kamp i Eliteserien.

Molde Fotballklubb er ikke det samme uten supportere. Klubben, stadion, spillerne og trenere  savner dere. Vi håper at vi snart får se og høre enda flere av dere på kamp i Eliteserien.

Savnet etter supportere på tribunen er stort, og nå når vi har spilt 4 hjemmekamper med kun 200 tilskuere mangler vi noe. Vi markerer derfor før kampen mot VIF at savnet er der, og at vi ønsker alle supportere av MFK tilbake på tribunen. Klubben har lagt frem en detaljert plan for hvordan vi kan gjennomføre en kamp med et langt større publikum, og med de fasiliteter vi har kan vi arrangere kamp på AKER Stadion der alle smittevernregler blir godt ivaretatt.

-Rammen rundt en fotballkamp er viktig, og her er publikum en avgjørende faktor. Jeg er imponert over de 200 som har vært til stede til nå på kampene, men det er på tide at disse blir til mange flere det trenger fotballen sier adm. dir. Ole Erik Stavrum.