- Vi må matche de med fysikk og innsats

Solskjær før bortekampen mot SK Brann, lørdag kl.20.00.

Manager i Molde FK, Ole Gunnar Solskjær, tror vi får se et MFK-lag som nødt til å tro på seg selv og som går ut på Brann Stadion og nyter en festdag i Bergen:

- Vmå selvfølgelig matche de med fysikk og innsats for det har de mye av, så må vi være smart i måten vi spiller på. Vi må være bedre med ballen og ikke minst flinkere foran mål. Det er der kampen kan vinnes, det at vi tar vare på de sjansene vi skaper.

På tabellen er det kun ett mål som skiller Brann og Molde, i Branns favør. De står også med 11 poeng etter 6 kamper, med tre seire, to uavgjorte og to tap. Brann har seiret mot Strømsgodset, Haugesund og Lillestrøm, spilt uavgjort mot Tromsø og Viking, og tapt kampene mot Kristiansund og Rosenborg.

A good week after a bad weekend

— Ole Gunnar Solskjær om treningsuka

Molde FK har ikke tatt tre poeng siden hjemmekampen mot Vålerenga, og har spilt uavgjort borte mot Haugesund og Sandefjord før et bittert tap mot AaFK på hjemmebane.

Solskjær sier at troppen er den samme som i forrige serierunde, men Sander Svendsen er tilbake fra sykdom. Det er Etzaz Hussain og Tobias H.Svendsen som også har slitt med sykdom den siste uka.

Molde-supportere kan kjøpe billetter på felt R og S, og disse er tilgjengelig via denne linken.