- Vi får kjørt oss her ja!

Mens troppen har vært i utlandet, har flere jobbet hardt hjemme i håp om å komme tilbake på banen så fort som mulig!

Molde Fotballklubb har nå gjort det store! Med seier mot Hoffenheim, tok de seg videre til åttedelsfinale i Europa League. Men dessverre er det ikke alle som hadde muligheten til å være med på det. Hjemme i Molde har fem spillere jobbet hardt for å komme tilbake på matta. Én av de er Ohi Omoijuanfo!

- Situasjonen er som den er. Det er kjedelig å være skadet, men vi gir alt for å komme tilbake sterkere. I det siste har vi vært her på Stadion, men nå skal vi ned til Spania med resten av laget, så det ser vi fram til, smiler Ohi.

En stor grunn til at spillerne har trent her, har vært på grunn av rapportene fra Spania.

- Det hadde helt klart medvirkning det! Vi fikk rapporter på at gym-fasilitetene ikke var gode nok til den typen trening, så da ble vi igjen her på stadion, sier manuell terapeut Rune Roksvåg.

Se hele videoen her:

Etzaz på vei tilbake!

Planen er nå at spillerne reiser til Benidorm for å slutte seg til resten av laget. Noen dro allerede på fredag, mens andre drar etter hvert. Etzaz Hussain er én av de som er på plass i Spania! Her er en oppdatering:

Midtbane-spilleren har vært ute en stund på grunn av ryggplager, men nå er han på bedringens vei. Medisinsk ansvarlig, Lars Håvard Sæbø forteller at han kommer til å trene alternativt de første dagene. Etter hvert er målet at Hussain skal trene med laget denne uka, og hvis det går bra, trener han muligens opp mot fulle økter neste uke.