NTB_7cQ4hwSm-Zo

Ulland Andersen til Strømsgodset

Klubbene enige om en permanent overgang for kantspilleren Eirik Ulland Andersen.

Ulland kom fra Strømsgodset til Molde vinteren 2019. Etter to seriegull, to seriesølv, NM-gull og minneverdige opplevelser i Europa League vender han tilbake til Drammen.

- Jeg vil takke alle spillerne, trenerne, det medisinske apparatet, resten av klubben og supporterne for tiden min i Molde. En spesielt stor takk til Erling Moe og klubben for måten de har tatt vare på meg når jeg har gått gjennom noen tunge skadeperioder. Selv om jeg gjerne skulle bidratt- og spilt mer, tar jeg med meg noen fantastiske gode minner som bl.a. Europa-eventyret vinteren 2021 og cupgullet 2022. Håper klubben, byen og supporterne får en fantastisk høst med mange kule kamper i Europa. Takk for meg!

Vi vil takke Ulland for innsatsen og ønsker han lykke til i Godset!