Trening i små grupper

Norsk Toppfotball (NTF) gir eliteserieklubbene lov til å trene i små grupper fra onsdag 1. april

Styret i NTF har i styremøte tirsdag 30.mars fattet vedtak om at en fra onsdag 1.april gir medlemsklubbene muligheter til å trene i henhold til de retningslinjer helsemyndighetene setter.

Klubbene styrer selv sin aktivitet så lenge det er innenfor de til enhver tid gjeldene bestemmelser gitt av helsemyndighetene.

-Vi er glad for at dette er mulig å gjøre igjen.  Vi holdt jo på med dette fra vi fikk lov tidligere og syntes at det fungerte godt for oss med våre tilnærminger.  Etter hvert kom det nye retningslinjer, som vi har rettet oss etter.  Vi er nå glad at vi kan få dem inn på stadion igjen for trening i små grupper på tre til fem personer, slik  at vi kan tilby dem et så trygt og godt treningsmiljø som overhode mulig sier hovedtrener Erling Moe.

Erling Moe
Hovedtrener Erling Moe