Til alle i Molde-familien

Vi er alle inne i en spesiell tid.

Til alle i Molde-familien

Vi er alle inne i en spesiell tid.
Barnehager, skoler, idrettshaller, badeland, kafeer, restauranter, butikker…ja samfunnet slik vi kjenner det har stoppet opp.
Alt er satt på pause en stund, for å stoppe spredningen av Corona-viruset.
Alle kommer til å bli påvirket av dette i den kommende tiden.

For oss som jobber i Molde Fotballklubb, og for alle dere som er glade i klubben betyr dette også endringer.
Vi skulle reist på treningsleir, spilt treningskamper og jobbet hardt sammen som gruppe nå for å være klare til seriestart.
Det skal vi fremdeles gjøre, men vi må vente litt før vi er der.

I Molde jobber vi nå hardt sammen, men mere hver for oss enn vi pleier.
Spillerne har fått egne program med trening som er individuelt tilpasset. De har et opplegg med løping, styrke og fotball som de gjennomfører selv.
Vi har en sterk spillergruppe som jobber hver dag for å holde seg i gang. Vi skal være klare til å kjempe om seriegull, og vi skal jobbe knallhardt for å komme oss til Europa.

Om en stund, når vi sammen har ridd av dette, skal vi igjen tilbake til normalen. Barna skal i barnehage, skole, trening og leke med venner.
Vi skal igjen møtes på kafe, på restaurant, på konsert – og ikke minst: på fotballkamp.
Det blir som å slippe ut sauer på sommerbeite, etter at vi har vært isolert fra hverandre så lenge.
Da skal vi kose oss!

Vi står alle sammen i dette, og vi gleder oss til å se dere på Aker Stadion igjen når den tid kommer.
Folkens, ta vare på helsa og følg retningslinjene vi blir gitt for å begrense smitte. På den måten tar vi vare på hverandre.
Alt godt fra alle oss i Molde Fotballklubb.

Hilsen Erling