Stem frem MFK sitt bidrag!

Nå skal Eliteseriens strikkekonkurranse avgjøres!

Nå skal det hele avgjøres! Flere hundre designbidrag er kokt ned til 16 klubbvinnere og nå skal den fineste strikkegenseren for Eliteserien-lagene i 2020 kåres.

Molde FK sitt bidrag til konkurransen!

Gjennom høsten og vinteren 2020 arrangerte Norsk Toppfotball strikkekonkurransen "Strikk for klubben i ditt hjerte". I den lokale konkurransen var det Wenche Eide som stakk av med seieren. Hun representerer dermed Molde FK i konkurransen av Eliteseriens fineste strikkegenser!

Hjelp oss å få MFK-genseren på pallen, og bli med i trekningen av flotte premier:

• Signerte drakter
• Ligaballer
• Gavekort

Vinnerdesignet stemmes frem av folket, samt en jury bestående av Bernt Hulsker, Jannecke Weeden, Freddy dos Santos, Erlend Hanstveit og Hedda Hynne.

Du kan stemme HER frem til søndag 28. mars kl. 23.59.

Han eller hun som sendte inn vinnerdesignet stikker av med hovedpremien, som er et gavekort på kr. 2000 fra House of Yarn, sesongkort til familien på valgfri arena (inntil 5 personer, 2 voksne og 3 barn) og eget design som ferdig utviklet strikkeoppskrift.

Alle strikkeoppskrifter blir tilgjengelig på hoy.no, på klubbenes hjemmesider og på ligasidene eliteserien.no/fotballstrikk.

Få 20% rabatt på alt garn du kjøper ved å benytte rabattkode: FOTB2020 ved bestilling.