Stavrum blir ny administrerende direktør

Ole Erik Stavrum blir ny administrerende direktør i Molde Fotball/Molde Fotballklubb AS fra 1. januar 2020.

– Vi er glad for at vi på kort tid har fått på plass en meget kompetent person for å videreutvikle klubben, som har lang erfaring som spiller, trener i Breddeavdelingen og har vært styremedlem i klubben i mange år, de siste årene som nestleder.  Ole Erik har vært ansatt i DNB i atten år og vært ansvarlig for et betydelig næringsliv portefølje sier styreleder i Molde Fotball AS Leif-Arne Langøy.

– Molde Fotballklubb er glad for at Ole Erik har takket ja til stillingen som adm. direktør og med hans bakgrunn i klubben, så ivaretar vi kontinuiteten i klubben videre.  Han er en person som kjenner byen, distriktet, supportere og ikke minst næringslivet i regionen sier styreleder i Molde Fotballklubb Odd Ivar Moen.

– Det er en jobb som jeg gleder meg til å starte opp med og det er med stor ydmykhet jeg starter i denne utrolige spennende jobben sier Ole Erik Stavrum.