Solskjær fortsetter som manager i tre nye år

Har signert forlenget kontrakt med Molde Fotballklubb.

Administrerende direktør Øystein Neerland bekrefter at det blir 3 nye år med Ole Gunnar Solskjær som manager i Molde Fotballklubb. Den nye kontrakten strekker seg ut 2021-sesongen.

– Vi er veldig fornøyd med å ha Ole Gunnar med videre. Kontinuitet er viktig i fotball og det tar tid å bygge lag. Nå kan vi fortsette å bygge videre på laget som spilte underholdende fotball, scoret flest mål og vant kamper i høst. Ole Gunnar har satt sitt preg på laget, det vil vi at han skal gjøre de neste årene også. Dette er en viktig og god signering, sier administrerende direktør Øystein Neerland.

Molde FKs styreleder Odd Ivar Moen er veldig fornøyd med at Ole Gunnar har signert ny kontrakt ut sesongen 2021.

– Vi er sikker på at Ole Gunnar er rett mann til å lede spillerne og det sportslige apparatet til å ta nye steg. Molde FK tenker langsiktig og har tro på prosjektet som Ole Gunnar har satt i gang, sier Odd Ivar Moen.

– Jeg har aldri lagt skjul på at jeg trives veldig godt i klubben og er meget fornøyd med å kunne fortsette å utvikle laget. Vi har nærmet oss toppen av tabellen, sakte men sikkert, og jeg ønsker å se videre utvikling og forbedring de neste årene i jakten på trofeer og Europacupspill, sier Solskjær.

– Klubben tar fortsatt steg for steg og dette er noe jeg fortsatt ønsker å bidra til. Så snart vi satte oss ned og diskuterte forlengelse ble vi enige i løpet av en samtale. Jeg gleder meg allerede til å ta fatt på sesongforberedelsene og jobben med å hjelpe guttene og klubben på veien mot toppen sier manager Ole Gunnar Solskjær.