Sivert Heggheim Mannsverk er klar for Molde!

Stortalentet fra Øvre Årdal har signert for Molde Fotballklubb.

19 år gamle Sivert Heggheim Mannsverk er klar for Molde Fotballklubb. Det bekrefter administrerende direktør i klubben, Ole Erik Stavrum.

- Det er en stor dag for Molde Fotballklubb! Vi er veldig glade for å ha fått på plass Sivert. Han er en spennende spiller som vi har fulgt siden han var 15 år. Nå var timingen god, så vi er kjempeglade for å ha signeringen i boks, sier Ole Erik Stavrum.

Midtbanespilleren har hatt en formidabel utvikling de siste årene og har fått prisen som årets spiller i OBOS-ligaen i flere kåringer. Det har lenge vært interesse fra en rekke klubber rundt stortalentet, men nå er han offisielt klar for Molde FK!

- Veldig fornøyd med å signere for Norges beste fotballklubb! Jeg føler meg ønsket og førsteinntrykket har vært veldig bra. Jeg gleder meg til å få komme i gang, sier Sivert Mannsverk.

Mannsverk ble tilknyttet Sogndal-systemet som 14-åring, og i den siste tiden har han også vært kaptein for laget. Totalt har unggutten 14 mål på 58 kamper for Sogndal, i tillegg til 18 kamper for aldersbestemte landslag. Nå gleder vi oss til ta i mot Sivert!

Vi i Molde Fotballklubb ønsker Sivert Mannsverk hjertelig velkommen!