Sheriff Sinyan er klar for Molde FK

Administrerende direktør Ole Erik Stavrum i Molde FK bekrefter at det er kommet til enighet med Lillestrøm om Sheriff Sinyan

Sheriff Sinyan (f. 19.07.96) er klar for Molde Fotballklubb

Administrerende direktør Ole Erik Stavrum i Molde FK bekrefter at det er kommet til enighet med Lillestrøm om en overgang til Molde Fotballklubb. Sheriff har signert en avtale på tre år med Molde FK.

Sheriff har spilt tjueni kamper for Lillestrøm totalt og er registrert med et mål, i tillegg har han spilt tre kamper for det gambiske landslaget.  Stopperen er født i Oslo og har dobbelt statsborgerskap. Midtstopperen har tidligere spilt for Holmlia fra 2013 og gikk til Lillestrøm sesongen 2016.

- Vi trenger en «Sheriff» i byen, derfor er vi kjempeglad at dette gikk i orden.  Enda en spiller igjen, som vi har vært med å lukta på og fulgt med på en god stund, heldigvis på deadline dag lykkes det å få det i orden, vi gleder oss til Sheriff kommer, så skal det bli bra sier hovedtrener Erling Moe.

-Synes det er herlig å være her i Molde, det er jo Norges beste lag og de beste gutta spiller her.  Deilig å få lov til å komme hit og bli med på det sier Sheriff.

Molde Fotballklubb ønsker Sheriff velkommen til Aker Stadion og Molde by.
Foto bildeserie: NTB Scanpix