Rafik Zekhnini klar for Molde!

Den 23 år gamle vingen har signert for MFK!

Rafik Zekhnini er klar for Molde Fotballklubb. Det bekrefter administrerende direktør i klubben, Ole Erik Stavrum.

- Rafik er et stort talent med både fart og tekniske ferdigheter. Han har god erfaring fra utlandet i land som Italia, Nederland og Sveits, så nå gleder vi oss til å se Zekhnini i aksjon. Dette er en kjempespennende signering, sier Ole Erik Stavrum.

Zekhnini slo igjennom for alvor som 17-åring i Europa League play-off-kampen på Skagerak Arena mot Borussia Dortmund. Allerede etter 16 sekunder serverte han Jone Samuelsen, og Odd gikk opp til 1-0. Flere lot seg imponere av unggutten, og da ble neste steg italienske Fiorentina.

Forrige sesong var vingen på lån i Lausanne Sport, der han endte opp med to mål på 15 kamper i den sveitsiske toppdivisjonen. Han har også erfaring fra Eredivisie, hvor han scorte seks mål på to sesonger for FC Twente. I tillegg har lynvingen siden 2013 fått med seg 30 u-landskamper.

Vi i Molde Fotballklubb ønsker Rafik Zekhnini hjertelig velkommen!