Posiadala klar for Molde!

Det polske keepertalentet Albert Posiadala (20) har signert under på en fireårskontrakt med Molde!

Administrerende direktør i klubben Øystein Neerland bekrefter at keepertalentet Albert Posiadala er klar for Molde Fotballklubb. 20-åringen skifter ut Polen med Norge, og blir årets femte signering!

Keeperen kommer til Molde fra Radomiak Radom som ligger på 10. plass i den øverste divisjonen i Polen, Ekstraklasa. Til tross for sin unge alder har Posiadala spilt samtlige 15 av 19 kamper fra start i buret, og holdt nullen i fire kamper.

Den 1.93 meter høye keeperen signerte for Radomiak Radom foran 2022/23-sesongen, og har også spilt for de polske klubbene Wisla Pulawy, Swit D.N.M og Pogon Siedlce, divisjonene under Ekstraklasa. Nå er han klar for en ny utfordring, i Molde by!

Vi ønsker Albert Posiadala hjertelig velkommen til Molde Fotballklubb!