Billetter Molde FK - Legia Warszawa

Her kan du kjøpe billett til hjemmekampen mot Legia Warszawa i knock out runden i Europa Conference League!

UEFA har innført sanksjoner mot salg av billetter til bortesupportere i forbindelse med kampen mot Legia Warszawa 15. februar. Derfor må vi innføre en del restriksjoner rundt billettsalget.

Billetter til kampen Molde FK - Legia Warszawa 15. februar kl 18.45 på Aker Stadion kan kjøpes på følgende måter:

• Kjøp billetter på Aker Stadion, inngang 10 (kl 08.00-16.00)
  • Kjøp billetter på Sport 1 Molde på AMFI Roseby
  • Send en e-post til [email protected]

Billettpriser kortside
Barn: 50
Voksen: 250

Billettpriser langside
Unummererte seter
Barn: 100
Voksen: 300

Nummerte seter
Barn: 100
Voksen: 400

Billetter VIP
Kontakt [email protected]

Følgende restriksjoner på salget gjelder alle tilskuere:

1. På grunn av UEFA sanksjonene mot Legia, tillates det ikke salg av billetter til supportere av Legia Warszawa.

2. Legia supportere vil de bli nektet adgang, selv om de har en gyldig billett. Billettene vil ikke bli refundert

3. Det er ikke tillatt med supportereffekter fra Legia inne på tribune, Person er med slike effekter vil bli bortvist. Billettene vil ikke bli refundert.

4. Maks 4 billetter pr.kjøp.

5. Hver enkelt billett må registreres på den personen som skal bruke billetten. Det vil bli ID sjekk ved inngangen. Om navn på billetten og ID ikke samsvarer vil personen bli nektet adgang. Billettene vil ikke bli refundert

6. Videresalg av billetter, eller deling av billettlink, er ikke tillatt. Brudd på dette kan føre til utestengelse fra kamper på Aker Stadion.

Due to the UEFA ban of away supporters, there are specific conditions that apply to ticket purchases for this match:

1. Due to UEFA sanctions against Legia, the sale of tickets to supporters of Legia Warszawa is not allowed.

2. Legia supporters will be denied entry. Tickets will not be refunded.

3. Supporters' items from Legia are not allowed inside the stands. Individuals with such items will be expelled. Tickets will not be refunded.

4. Maximum of 4 tickets per purchase.

5. Each individual ticket must be registered to the person who will be using the ticket. There will be an ID check at the entrance. If the name on the ticket does not match the ID, the person will be denied entry. Tickets will not be refunded.

6. Reselling tickets or sharing the ticket link is not allowed. Violation of this may result in exclusion from matches at Aker Stadion.

legia molde.jpg