Poengdeling mot Brann i storkampen

Store sjanser til tross, det ble bare 1-1 søndag kveld.

Hjemmelaget hadde store sjanser, men ble stoppet av bortelagets keeper Håkon Opdal. Etter 0-0 til pause, fikk gjestene det første målet ved Ruben Yttergård Jensen etter 61 minutter. Først etter 84 minutter fikk hjemmelaget ballen i mål, på dagens andre straffespark. Leke James satte straffen sikkert i mål og utlignet kampen og fastsatte samtidg sluttresultatet selv om det ble jaget hardt etter flere scoringer i begge ender av banen.

– Det er en kamp hvor vi bør ta tre poeng. vi skaper nok men setter den ikke i kassa. Så er det typsik at de får et mål på et langt innkast i mot, sa manager Erling Moe.

– Jeg liker at vi kommer tilbake og tar et poeng, men det er ikke en fornøyd gjeng her nå, for vi vet vi kan bedre enn dette, sa Moe.

Moldes målscorer Leke James var sammen med resten av sine medspillere skuffet over resultatet.

– Det er en kamp mot et godt lag. En hard kamp, og uheldig at vi ikke får tre poeng. De hadde en god keeper i dag.

Hans straffespark ble avgjørende for at Molde fikk det ene poenget.

– Det er bedre med ett poeng med ingen poeng. Det var en av de dagene som vi bare må legge bak oss. Vi er skuffet over å bare få ett poeng. Dette er et stort lag som alltid går ut for å vinne. Så det var frustrerende og skuffende å bare få ett poeng i dag, sa Moldes målscorer Leke James.