Oliver fornyer kontrakten!

Oliver Petersen (19) har signert ny avtale med klubben ut 2024.

Den 19 år gamle keeperen har skrevet under på en ny kontrakt med Molde Fotballklubb som strekker seg ut 2024. Han kom fra Follo høsten 2018 og er nå klar for nye år i Molde.

- Det er veldig stort for en liten gutt fra Siggerud å kunne signere for en så stor klubb som Molde. Jeg føler meg veldig heldig og det er nok det beste stedet jeg kunne vært per dags dato. Jeg har allerede vært her i nesten 3 år, så jeg har nesten blitt moldenser nå, smiler Oliver Petersen.

Se hele videoen her:

- Jeg føler meg hjemme!

Unggutten er strålende fornøyd med å kunne fortsette i Molde og skyter av miljøet.       - Det er en gjeng med fantastiske folk som er flinke. Jeg liker byen veldig godt, stortrives! Det er et utrolig fint sted, så alt ligger til rette for at dette skal gå bra, sier Petersen.

Oliver i aksjon på trening denne uka.

- Han begynner å bli voksen!

- Han har vært her i snart tre år nå, så han har hatt en fantastisk god utvikling. Gutten begynner å bli voksen, det liker vi å se, og i så ung alder også! Vi har store framtidshåp om Oliver. Han sklir rett inn i keeper-gruppa, så han får vokse videre og pushe de to andre. Det gjør han med glans, sier keepertrener Per Magne Misund.