Ola Brynhildsen til Danmark

Angrepsspilleren kjøpes ut av kontrakten med Molde FK.

Administrerende direktør Øystein Neerland bekrefter at klubben har kommet til enighet med Superliga-klubben Midtjylland om en overgang for Ola Brynhildsen.

Hei Molde💙 Tusen Takk for 3 fantastiske år. Norges desidert beste klubb når det kommer til nivå, ansatte, frivillige og lokalfolket. Molde er det varmeste stedet når det kommer til kjærlighet for fotball og folket. Og det er trist at det nå tar slutt. Dere har en stor plass i hjertet mitt❤️❤️❤️

— Ola Brynhildsen

24-åringen kom til Molde fra Stabæk foran 2020-sesongen, og siden det scoret 42 mål på 138 kamper i den blåhvite trøya. Gjennom sin periode i Molde Fotballklubb har han vært en viktig bidragsyter til et seriegull, et cupgull, to seriesølv, Europa League 2020/21 og Conference League 2022.

Gutten fra Bærum har også notert seg for 4 landskamper for Norge.

Molde Fotballklubb takker Ola for innsatsen, og ønsker ham lykke til i Danmark.