Ola Brynhildsen klar for Molde FK fra 1.juli

-Jeg gleder meg til å spille for Molde Fotballklubb sier Ola Brynhildsen

Ola Brynhildsen klar for Molde FK
Født: 27.04.1999 (21 år) 51 kamper/11 mål for Stabæk siden 2017.
Ola har i tillegg spilt 4 kamper for Norge U20 og 6 kamper U21 i 2019.

Adm. direktør Ole Erik Stavrum bekrefter at Ola Brynhildsen er klar for Molde FK fra 1. juli.  Ola har signert en 2 ½ års avtale med Molde Fotballklubb. Vi har har jobba med spillereren siden desember 2018 og har lagt inn flere bud på spilleren til Stabæk, men vi har ikke kommet til enighet med klubben sier Ole Erik Stavrum.

-Vi er veldig glad for at det nå er klart med Ola, vi har jobba med dette veldig lenge. En spiller som passer godt inn, som vi tenker her i Molde FK, fin alder og videresalgs potensiale.  Ola kan komme inn å gjøre en innvirkning fra dag en, målscorer, sjanseskaper og hurtig. Så skal vi være med å videreutvikle han til neste nivå sier hovedtrener Erling Moe.

-Jeg gleder med til å spille for Molde Fotballklubb, det blir stort.  Gleder meg til å møte gutta og vi kommer til å ta Eliteserien med storm i år også sier Ola Brynhildsen.

Vi ønsker Ola velkommen til Molde Fotballklubb