Odin Holm Olsen

Odin Holm Olsen er ansatt som ny økonomisjef i Molde Fotball AS

Odin overtar stillingen til Ole Jakob Strandhagen, som ny CFO i Molde FK. Odin er Moldegutt på 35 år, og spilte juniorfotball på Molde på tidlig 2000-tallet. Han har også et betydelig antall kamper for Molde2. Odin har økonomiutdannelse fra Trondheim ØH og NTNU, og flytter nå tilbake til Molde fra Oslo. Han har de siste årene vært Manager i Deloitte. Odin starter i sin nye jobb i Molde Fotball AS 1.juni 2020.

Odin har allerede kjøpt seg hus i Molde og tar med seg kone og en liten gutt fra Oslo. Etter flere samtaler med Odin er vi sikre på at dette er en god match både for han og klubben sier adm. dir Ole Erik Stavrum.

-Jeg er stolt og veldig privilegert som får muligheten til å arbeide med mine fremste interesser for Norges beste fotballklubb, og laget i mitt hjerte.  Når denne unike muligheten dukket opp i Molde FK var jeg klar til å pakke kofferten omgående for å vende hjem til rosenes by.  Motivasjonen for å entre dørene på Aker stadion er fortsatt like sterk som i de optimistiske juniorårene tidlig på 2000-tallet.  Til tross for at klubben har vært godt økonomisk posisjonert blir det spennende å ta fatt på de betydelige utfordringene som ligger forut samt videre utvikling av organisasjonen for å støtte opp under klubbens målsetninger. Jeg håper veien fra kontoret til hjemmebenken er kort, og hvem vet, dersom kampprogrammet blir tett nok får jeg kanskje min etterlengtede debut for Molde og jeg har fått signaler om at mitt gamle draktnummer (42) fortsatt er ledig? Gleder meg til å se dere på stadion om ikke så lenge sier Odin Holm Olsen.

Vi ønsker Odin velkommen til Molde Fotball AS/Molde Fotballklubb

Bilde privat: Odin Holm Olsen