Ny speider i Molde Fotballklubb!

Espen Sørum Hansen (29) er ansatt som ny speider i klubben!

Espen Sørum Hansen går inn i teamet som scout i Molde Fotballklubb! Han skal nå jobbe med identifisering av fremtidige Molde-spillere – både unge og A-lag, i både inn- og utland.

- Når en så stor klubb som Molde tar kontakt, blir man selvfølgelig interessert. Det er en klubb som virkelig vil opp og fram, og som satser på scouting. Jeg fikk et veldig godt inntrykk etter å ha snakket med Ole Erik og Erling, og da var valget enkelt, sier Sørum Hansen.

Sørum Hansen kommer fra samme stilling i Fredrikstad, hvor han har jobbet i flere år. Han vil inngå i teamet sammen med John Vik og Petter Rudi.

- Det blir spennende! Jeg har kjent John en stund, og er veldig glad for at han fortsetter i teamet. Både han og Petter har god erfaring, så jeg ser frem til å lære mye. Vi har forskjellig bakgrunn alle tre, så det blir et team med bred kunnskap. Jeg gleder meg, sier Sørum Hansen.

Vi ønsker Espen hjertelig velkommen til Molde Fotballklubb!